Tanja Savic

Dobrodosli na fan forum Tanje Savic
 
PrijemČesto Postavljana PitanjaTražiRegistruj seLista članovaKorisničke grupePristupi

Delite | 
 

 Vezba sa Loptom

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Admin
Admin


Broj poruka : 144
Datum upisa : 02.01.2008

PočaljiNaslov: Vezba sa Loptom   Sre Jan 02, 2008 2:51 pm

Vezbanje s loptom
Vežbe s loptom su lake ali efikasne pošto aktiviraju prave mišiće. Pozajmite ovaj rekvizit od dece dva puta nedeljno na 10 minuta.

Za nekoliko nedelja primetićete poboljšanja.

1.Zategnite unutrašnju stranu butina Lezite na desni bok i oslonite se na podlakticu. Leva noga je prebačena preko desne tako da je levo koleno oslonjeno na loptu. Odignite desnu nogu od poda do visine od 20 cm, pazeći da vam stopalo stoji pod uglom od 90 stepeni. Noge treba da ostanu u liniji s kičmom.

Izvođenje vežbe: tri serije po 20 vežbi na jednom, pa na drugom boku.

2.Oblikujte butine Ova vežba se radi u stojećem stavu. Blago savijte noge i stegnite loptu između kolena. Ispružite ruke u visini grudi, ali tako da su dlanovi jedan iznad drugog. Savijajte noge u kolenima kao da hoćete da čučnete, ali tako da vam leđa ostanu prava. Spustite se najviše što možete.

Izvođenje vežbe: ostanite u tom položaju 10 sekundi sa zategnutim mišićima butina, zadnjice i stomaka. Opustite mišiće, vratite se u početni položaj i uradite vežbu još četiri puta.

3.Ojačajte stomačne mišiće Lezite na leđa s rukama ispruženim ispred sebe. Noge su savijene u kolenima i razmaknute u širini bokova. Podignite levo rame i dotaknite loptom desno koleno, a zatim je vratite između nogu. Ponovite ovaj pokret, ali u suprotnu stranu.

Izvođenje vežbe: tri serije po 20 pokreta.

4.Zategnite mišiće zadnjice i leđa Lezite na stomak sa ispruženim rukama, tako da vam lopta bude iznad glave. Ispružite noge i zategnite zadnjicu. Podižite i spuštajte prvo desnu, pa levu nogu.

Izvođenje vežbe: tri serije po 20 vežbi.

5.Skinite jahaće pantalone Lezite na desni bok, oslonite se na desnu podlakticu i loptu, koju ćete staviti ispod struka. Desna noga je savijena u kolenu, a leva zategnuta, sa stopalom savijenim pod pravim uglom. Podignite polako levu nogu, a zatim je spustite na pod.

Izvođenje vežbe: tri serije po 20 pokreta na jednoj, pa na drugoj strani.

Vežbe za karlično dno olakšavaju porođaj

Najnovija istraživanja pokazuju da se trudnice koje su redovno radile vežbe za jačanje muskulature karličnog dna (na primer, zbog slabe bešike) lakše i brže porađaju. Jaki mišići efikasnije iskorišćavaju pritisak prilikom kontrakcija, ubrzavajući bebin dolazak na svet. Tako se smanjuje rizik od komplikacija, kao što je nedostatak kiseonika kod deteta. Prema tome, slobodno radite vežbe u trudnoći. Ginekolog će vam pokazati koje vežbe treba da radite i do kog meseca.
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika http://tanjasavic.forumotion.com
 
Vezba sa Loptom
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Stilske vežbe Rejmona Kenoa
» Istorijat sportova
» ?????? ??????
» Drvo Zivota i Magija

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Tanja Savic :: Lepota i Zdravlje-
Skoči na: